Saturday 21 February 2009

I am your idol

Please try without looking at answers
1) Pick your Favourite number between 1-9 then

2) Multiply by 3

3) Add 3, then again Multiply by 3

4) You'll get a 2 or 3 digit number….

5) Add the digits together

Now Scroll down ..............


Now with the number you just calculated, see who your ROLE MODEL is from the list below :
1. Einstein

2. Nelson Mandela


3. Jacob Zuma



4. Tom Cruise



5. Bill Gates


6. Gandhi



7. Brad Pitt




8. Hitler



9.
يعني أنا - شكرا لاختياركم ليا



10. Barack Obama


I know...I just have that effect on people...one day, you too can be like me

Believe it!

Ps. Stop picking different numbers. I am your idol, just deal with it!!!!

10 comments:

  1. كنت عارفه
    إنى هطلع مصريه
    حلوه اللعبه دى
    MRS SMILEYيا

    ReplyDelete
  2. هههههههههههههه

    أنا محرجه جدا يا إيمان منك

    أصل اسم المصرية ده هو الإسم الأصلي ليا في المدونات

    يعني هدف اللعبه اني أطلع ليكم في الإختيار

    وانتي تحطيها لأصحابك وتحطي اسم إيمان نمرة 9 وهكذا

    أنا للأسف مش مثبته النيك نيم بتاعي بغيره حسب نوع المدونه

    مافيش غير ستيته وأم البنات اللي عارفين ان ده اسمي
    نورتيني يا منمن

    وحطي البوست ده عندك بقى بإسمك

    ReplyDelete
  3. امممممممم
    ماشي ياست المصريه

    كل رقم 9 وانتي طيبه

    ReplyDelete
  4. أفهم من كده انك اخترتيني

    طيب مبروك عليكي أنا

    والله عندك حق

    فعلا أنا أفضل من أينشتاين هههه

    ReplyDelete
  5. مش ممكن ايه دماغك دى
    هاقتلك
    مدخلتش امبارح..شوية برد مظبطين تمام..وربك يستر

    انا اخترت غاندى علشان بحب الرشاقه

    ReplyDelete
  6. واضح ان البرد مش مظبطك

    ماينفعش في اللعبه دي تختاري شخصيه

    الإختيار محسوم يا ماما

    هتختاريني أنا مهما عملتي لو اتبعتي الطريقة المكتوبه للعبه

    سلامتك يا قمرايه

    أنا كمان مادخلتش وماليش نفس أدخل

    ReplyDelete
  7. يا لهلوبة انتي يا بتاعة الفوازير والحزازير

    وماله مصرية اجدع من ميت بيل جيتس

    ReplyDelete
  8. سمايلى المصرية
    :)
    طلعلى
    9
    9
    برضو
    واللهى اختبار جميل جدا وظريف
    تقبلى مرورى

    ReplyDelete
  9. أختي ستيتة

    طبعا يا غالية كنت متأكده انك هتختاريني

    ده على أساس إني مش حاطاها قصد يعني

    طبعا يا ستاتيتو أحسن من بيل جيتس

    حتى بأمارة طلبت منك تعلمينا أصول السرقة الكومبيوترية

    وحشتيني شكلك مالكيش نفس الأيام دي زي أختك المصرية

    ReplyDelete
  10. والله انتي اللي لطيفه خالص

    ده كفايه انك اخترتيني

    بصي بقى العبي اللعبه دي مع اللي حواليكي شيلي اسمي من رقم تسعه وحطي اسمك

    واتحدى ان ماكانش الكل هيختارك انتي قدوة ومثل أعلى

    ReplyDelete